INFORMATION

Datum: 5-6 oktober (lördag till söndag)
Åldersgrupp: U12 (Spelare födda 2013 eller senare)
Spelplats: Borås Ishall
Antal lag: 24 lag max
Nivå: Medel
Spelform: Obs! Spel formatet är flexibelt och kan komma att förändras beroende på antal lag i cupen.
Spelyta: Enligt hemmaplans modellen.
Speltid: 1 x 18 minuter rullande tid.
Domare: Enligt hemmaplans modellen.

VAD INGÅR I CUPEN?

Mat: Lunch och middag lördag. Lunch (middag för lag som spelar senare än 16:00) söndag. Ev. allergier ska vara registrerade på cuponline senast 5 veckor innan start. Vid utebliven registrering beställs standard kost till alla.
(Frukost ingår endast för dem som valt boende) Vid hotell så serveras frukosten på hotellet.
Mellanmål: En fruktkorg ingår / lag en per dag. Frukost ingår på hotellet. Önskar man köpa till  mellanmåls paket, se tilläggs val nedan.
Omklädningsrum:  Ni kommer att disponera ett omklädningsrum under hela cupen. Ta med skridskoskydd!
Omklädningsrum / Dusch i närliggande sporthall kan förekomma. Vi reserverar oss för ut flytt ur omklädningsrum vid match i seriespel i arenan under cupen.

TILLVAL

Boende:
Två nätter på hotell i Borås. Hotellet har närhet till shopping, restauranger, bad, bowling, padel och andra aktiviteter.

(Registrering av spelare på cuponline ska vara gjord senast 45 dagar innan turneringens start.)

AVGIFTER OCH BETALNING

Anmälningsavgift / lagavgift: 2499 kr, betalas efter anmälan, faktura skickas. (Är den ej reglerad inom förfallotiden utgår platsen i turneringen).
Deltagaravgift: 749 kr / deltagare
Ledare: Ledarna betalar 499kr/ledare, samma villkor som för spelarna.

Deltagaravgiften ska vara slut reglerad senast 4 veckor innan turneringens start.

Hotellen ställer höga krav på oss när det gäller boknings tider och betalning. Avbokning av boendet måste göras senast kl 15.00 dagen före ankomst. Slutbetalning av deltagaravgifterna ska vara gjord senast två veckor före turneringens början. Alla avgifter faktureras.

Anmälan:
Anmälan görs via formuläret längst ner. När anmälan är mottagen får ni en bekräftelse och faktura på lagavgiften/anmälningsavgiften.

Rabatt för boka tidigt av anmälningsavgiften (anmälan är bindande)

Lag 1= 40% rabatt

Lag 2= 35% rabatt

Lag 3= 30% rabatt

Lag 4= 25% rabatt

Lag 5 = 20% rabatt

Lag 6= 15% rabatt

Lag 7= 10% rabatt

Lag 8= 0% Rabatt

Lag 9= 0% Rabatt

Rabatten på lagavgiften/anmälningsavgiften dras av på fakturan för spelar/ ledaravgifter och rangordningen blir den som betalar in anmälningsavgiften först räknas som lag 1, om 2 betalar in samma dag är det lag som först anmälde sig i formuläret som räknas först.

Minimikraven är 8 utespelare och 1 målvakter samt 2 ledare. Blir det färre som närvarar i cupen kommer det ändå faktureras för 15 utespelare, 2 målvakter och 2 ledare.

 

AVBOKNING OCH ÅTERBETALNING:

  • Vid avbokning mindre än 30 dagar innan cupen sker ingen återbetalning eller kreditering av fakturor på deltagaravgiften.

  • Vid skador och sjukdomar hänvisar vi till eventuella egna försäkringar.

  • Byte av spelare senare än 45 dagar kan göras mot en administrationsavgift på 200 kr/spelare/ledare.

  • Anmälningsavgiften återbetalas eller krediteras ej efter anmälan.

Allmänna villkor för bokningen:

Borås Hockey gör inga avdrag, återbetalningar eller krediteringar om något ändrar sig som står utanför Borås Hockeys kontroll. Vid utebliven betalning utgår administrationsavgift och dröjsmålsränta enligt gällande praxis. Om personen som bokar cupen är firmatecknare för föreningen ställs kravet mot föreningen i annat fall mot personen som bokat cupen. Ansvarig för bokningen, ansvar för ev. skadegörelse och annat som orsakar kostnad för arrangören orsakat av någon i laget/föreningen.

Hyr konferens för matchgenomgångar!

Det finns möjlighet att hyra konferenslokal i ishallen.
I konferensrummet finns utrustning för att visa matchsituationer på projektor.

40:- för 30 minuter i konferenslokal

För att boka kontakta ungdom@borashockey.se