CUPFAKTA
Datum: 28 mars – 30 mars 2025 (fredag till söndag)
Åldersgrupp: U14 (Spelare födda 2011 eller senare)
Spelplats: Största delen av matcherna spelas i arenan
Antal lag: Max 10 lag
Antal spelare/lag: Minst 15 utespelare och 2 målvakter
Nivå: Medel
Spelform: Bestäms efter antal anmälda lag. Garanterat 4-5 matcher/lag.
Speltid: 2 x 20 min (kort paus och sidbyte mellan perioderna)
Domare: Tre domare
VAD INGÅR I CUPEN?
- 2 nätters boende på hotell (15 min gångavstånd)
- Middag fre-lör (sön finns att köpa till)
- Lunch lör-sön (och fre för lag med match före 11:00)
- Ledarfika
- Ni kommer att disponera ett omklädningsrum under hela cupen. Omklädningsrum / Dusch i närliggande sporthall kan förekomma.
(Vi reserverar oss för utflytt ur omklädningsrum vid match i seriespel i arenan under cupen) - Media och matchresultat visas via mediakub och skärmar i arenan
TILLVAL
- Extra omklädningsrum med bås: 1000 kr
- Middag söndag: 100kr/person
- Mellanmål (smörgås, yoghurt, ägg): 50kr/spelare/dag
- Singel/Dubbelrum på hotell (pris på begäran)
- Bananer 30st: 200kr/dag
AVGIFTER OCH BETALNING
Anmälningsavgift / lagavgift: 6999 kr, betalas efter anmälan, faktura skickas.
(Är den ej reglerad inom förfallotiden utgår platsen i turneringen).
Deltagaravgift: 2499 kr / deltagare
Ledare: 2st ledare ingår, resterande betalar 1999kr/ledare, samma villkor som för spelarna.
Deltagaravgiften ska vara slut reglerad senast 3 veckor innan turneringens start.
Anmälan:
Anmälan görs via formuläret längst ner. När anmälan är mottagen får ni en bekräftelse och faktura på lagavgiften/anmälningsavgiften.
Minimikraven är 15 utespelare och 1 målvakt samt 2 ledare. Blir det färre som närvarar i cupen kommer det ändå faktureras för 15 utespelare, 1 målvakt och 2 ledare.
AVBOKNING OCH ÅTERBETALNING:
-
Vid avbokning mindre än 20 dagar innan cupen sker ingen återbetalning eller kreditering av fakturor på deltagaravgiften.
-
Vid skador och sjukdomar hänvisar vi till eventuella egna försäkringar.
-
Byte av spelare senare än 20 dagar kan göras mot en administrationsavgift på 200 kr/spelare/ledare.
-
Anmälningsavgiften återbetalas eller krediteras ej efter anmälan.
Allmänna villkor för bokningen:
Klicka här för Allmäna Vilkor
Hyr gym eller konferens för matchgenomgångar!
Det finns möjlighet att hyra både gym och konferenslokal i ishallen.
I konferensrummet finns utrustning för att visa matchsituationer på projektor.
40:- för 30 minuter på gym
40:- för 30 minuter i konferenslokal
För att boka kontakta cup@borashockey.se